Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2018 02:02 - Появяване...
Автор: mentaldriller Категория: Лични дневници   
Прочетен: 551 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 12.02.2018 04:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ден първи в блогосферата...
Чудя се как да си пръсна мислите тук,и доколко ще е удачно?
Още не съм започнал и вече се замислям дали някой ще ме чете-ама ще пробвам,може и да се намерят "заблудени" да размишляваме в коментарите,кой знае?
Имам много да разказвам ала не знам на кого...времето лети
Натежало ми е,ала няма да се оплаквам-някак си е срещу принципите ми

Остарявам но явно не помъдрявам по дяволите,хлапака в мен живее и се бори (:


image
Maй ще съм новодошъл и скоропостижно отишъл си,или ще драпам като мишка на каишка .. :)

Ако някой ми обясни как да се впиша в обстановката ще съм му благодарен,ако ли не здраве да е!
Стихове няма да пиша понеже музата ми издиша-на ваканция е,тя го заслужава.
О да,не се представих...имам име кръстен съм на дядо ми,ама да се изтъпаня пред хиляди непознати малко множко ми идва.
Чувството за хумор ли-ами леко опърпано ама това от сезона мисля :)
Да,да..рисувам или поне рисувах-май още го мога...
Претенциите са ми скромни-на 2-а пръста се броят,ама да не ви занимавам.
Имах си хобита-филателия и нумизматика,ама бях малък и глупав-продадох си колекциите,не си го прощавам до ден днешен ама уви,станало станало..давай напред.
Завърших университет-уличен,донесе ми диплома за оцеляване...
Любим музикален инструмент-еее как разбира се гайда
Дали ям риба-разбира се,скумрия,цаца и тон.

Кое ме възхищава-борбеноста у човека...кое ме натъжава-пасивността,някой го бият..хората извръщат глава и подминават-"ооо това не е мой проблем"
И така...надявам се да намеря тук хора със сходни възгледи за животеца :)






Гласувай:
4



Следващ постинг

1. vesever - Добре дошъл! Не всеки издържа тук, ...
12.02.2018 20:52
Добре дошъл! Не всеки издържа тук, но времето ще покаже дали ще издържиш :)
Успех!
цитирай
2. mentaldriller - Добре заварила!
12.02.2018 20:57
Ами ще видим...времето е пред мен :)
Благодаря!
цитирай
3. urpa4a - Добре дошъл в отбора...
13.02.2018 22:16
Силно ти препоръчвам, да сложиш модерация, ако не си...
Става страшно инак - вярвай ми дори ;)
Хубаво ще пишеш ти, усещам те, нали?
Надуй гайдата някой ден, да чуем, как го правиш ти :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mentaldriller
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8737
Постинги: 14
Коментари: 25
Гласове: 13
Архив