Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2018 21:37 - ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ СЕ СЛУЧВАТ ПО СОФИЯ
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 562 Коментари: 7 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Много познати имам в литературните среди и знам всяка вечер къде какво събитие има. Една саждичка в блога, която ни каканиже " разни случки" из Софията , не са го видели никъде с олюскания куфар да свети като Алексан...друсков фар.
Излиза, че той ни драска стихоплетства по спомен и въображение с художествената измислица, че което става с него в столицата, става сега.Да, ама не.
Питам се, дали е у дома си изобщо или е отъркалян с някой клошар край кея на Варна.

                                           """""""""""""""""""

Пишман професорът лъжлив,всяка събота ни набива едни такива изречения: " хората ме срещат и ми казват", " имам много приятели сред....,които , като ме срещат, ми казват...",
" млади хора по улицата ме срещат и споделят с мен", " нали предаването ми е най-рентингово и хората сами ме спират...".
Лампичката отдавна ми е светнала, че лъже.
Както ще прави и " професорско правителство", ама не се знае как, щото това " ще" е опасна работа.
Да де, ама аз знам къде живее професора и питам хора, които го познават, как битува  той в личната си самота? Среща ли се с хора? Излиза ли?
" Като плъх" - отговарят ми на мен. 
" Крие се и глава не подава. Страх го е изглежда. Само за храна излиза и все е у дома".

Както и предполагах.

Друга интересна глупост заявява той: " 5 процента бойковисти го слушали и не го обичали, останалите били негови почитатели. Ха обърни сега процентите на обратно, професоре, та да стигнеш до истината.

Той и с певците, и с докторите я по телефона, я по интернет се уговаря, след такова криене.И никой не го посещавал плъха.

Това за яснота,за да се знае доколко може да се вярва на неговата стъкмистика. Тоест- никак!




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - "Отъркалян"
17.12.2018 23:09
с някоя дебела "немкиня" от булгарско-варненски произход. Там е истината, Роси!
цитирай
2. rosiela - Абослютно вярно!
18.12.2018 10:13
missana написа:
с някоя дебела "немкиня" от булгарско-варненски произход. Там е истината, Роси!

цитирай
3. apostapostoloff - Все за София мечтае, все
18.12.2018 10:49
за София бълнува. Гладна кокошка просо сънува.
цитирай
4. rosiela - И дати слага! Да си умреш от смях! Дати на миражите...
18.12.2018 11:24
apostapostoloff написа:
за София бълнува. Гладна кокошка просо сънува.

цитирай
5. rosiela - А БАБИ ДЖУ
18.12.2018 20:22
системно трие коментара ми за бедничката й трапеза, която сама си показа на снимчица в прашасалата боксониерка. Защо ,баби, бягаш от истината? Хем си бедничка, хем си простичка - нормална комбинация.
И се чудя дали дебеланата от Владая ти е дала тази моя снимка? Не помня да съм позирала, нищо чудно да е и фотообработка.
цитирай
6. apostapostoloff - Ти остави това, ами тази мръсница
19.12.2018 06:22
води антидемократична агитация. Видя ли какви гадости е публикувала? Окупирани сме били, роби сме били и т. н. Цялата гадост и помия на Кремъл е изляла отрепката върху нас.

Редно е да съобщим за тази вредителска дейност в ДАНС.
цитирай
7. rosiela - Не я лови закона, с диагноза е.
19.12.2018 08:57
apostapostoloff написа:
води антидемократична агитация. Видя ли какви гадости е публикувала? Окупирани сме били, роби сме били и т. н. Цялата гадост и помия на Кремъл е изляла отрепката върху нас.

Редно е да съобщим за тази вредителска дейност в ДАНС.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6644233
Постинги: 5061
Коментари: 24004
Гласове: 9802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930