Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2016 00:37 - В ОБЛАЦИ СЕ РЕЯ...
Автор: stih4ehubav Категория: Поезия   
Прочетен: 1134 Коментари: 0 Гласове:
1



В ОБЛАЦИ СЕ РЕЯ...


Магия странна ме оплете,

та волята я вече няма...

Ти само стисна ми ръцете –

сърцето ми отне в замяна!

Сега се будя рана птица

прогонва тя покоя вече...

От мен остана ти частица,

искрицата от сън далечен.

Понасят феи дългокоси –

в очите пламък нов светлее...

Прашинка в облаци се нося –

любовен химн душа ми пее!

Без свян, потънах ти в лицето –

то бездна бе, непредвидима...

Държиш сега сърце отнето -

уханен плод, през върла зима!

Кръста си нося ден подир ден –

Слънцето блеснало зорко наднича...

Човекът в мен, без бой победен

носи товара, защото обича!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stih4ehubav
Категория: Изкуство
Прочетен: 450607
Постинги: 444
Коментари: 67
Гласове: 370