Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2017 07:30 - КАКВОТО СЪМ ПОМЪКНАЛ ЗА ОТВЪД
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 7911 Коментари: 24 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... от хлъзгавия парапет, през който се надвесвах в бездната, 
изръсих всичко, от което един сахарски туарег не се нуждае, 
за да премине – лек като пустинен дъжд, върху изгърбеното свое битие, 
оставих си единствено онази, насечена от гиблите, камилска жажда, 
и не остъргах с ножа от изпечената своя кожа последните си люспички инат – 
да изпътувам своите миражи към отвъдното, 
ооооо! – там изчезва всичко – страсти и неволи, 
и моята душа отдавна спря да моли за пощада – 
сега съм сам и гол – и нищичко не ми тежи,
с такова хищническо постоянство от себе си откъсвах светове 
и ги изстрелвах в безмълвните драперии на Нищото, 
отдето сме дошли за миг – едничък миг, поспри, ти тъй прекрасен си! – 
какъв глупак е този Гьоте! – пустинен трън, разкървавил навеки 
представите за Вечност в хипоталамусите на самодоволното Човечество,
каквото съм помъкнал за Отвъд, това ми стига, и се побира 
в стъписаните ми от непреминатите кръгове в Пустинята зеници...

    



Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
17.07.2017 07:44
Аз се чудех защо правоверните ги погребват чисто голички, както майка ги е родила...
А колкото до гиблите, аз съм специалист по тях. Три години скърцаха между зъбите ми, но пак бих отишъл там. Когато духне средиземноморският вятър и ги върне назад, горе се избистря такова синьо небе, каквото с думи не се описва.
Хубава седмица, философе чичов.
Не се съмнявай, аз съм, 22/7 - R
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Аз се чудех защо правоверните ги ...
17.07.2017 07:47
pvdaskalov написа:
Аз се чудех защо правоверните ги погребват чисто голички, както майка ги е родила...
А колкото до гиблите, аз съм специалист по тях. Три години скърцаха между зъбите ми, но пак бих отишъл там. Когато духне средиземноморският вятър и ги върне назад, горе се избистря такова синьо небе, каквото с думи не се описва.
Хубава седмица, философе чичов.
Не се съмнявай, аз съм, 22/7 - R

Помня, че, когато ми разказваше за Сахара, очите ти, Чичо Пепи, се ококорваха като на малко дете...
Напиши един сахарски разказ?
Чу
цитирай
3. redabyss - Преди да си направя първата реги...
17.07.2017 07:50
Преди да си направя първата регистрация в Блог бг те четях. Ама как те четях само! - С всичко притихнало в мен! Един ден ти написа един стих, знам го, сигурно ти не го знаеш, както аз. Никога не бях плакала от текст преди това. И си направих регистрация, за да ти кажа колко си прекрасен и въздействащ......:)
Сега съм една много щастлива Котка,
с големия късмет, да мога да докосвам Идола си.


Прегръдки, Чу.
Всеки ден ми е празнично, когато те чета. :)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Преди да си направя първата реги...
17.07.2017 07:54
redabyss написа:
Преди да си направя първата регистрация в Блог бг те четях. Ама как те четях само! - С всичко притихнало в мен! Един ден ти написа един стих, знам го, сигурно ти не го знаеш, както аз. Никога не бях плакала от текст преди това. И си направих регистрация, за да ти кажа колко си прекрасен и въздействащ......:)
Сега съм една много щастлива Котка,
с големия късмет, да мога да докосвам Идола си.


Прегръдки, Чу.
Всеки ден ми е празнично, когато те чета. :)

Благодаря, Ред. Пожелавам ти хубава нова седмица - и ще чакам да ми пратиш стихотворението си, че да го прочета отново.
До утре!
Чу
цитирай
5. redabyss - Ще ти го изпратя. :)) Но да ти кажа и ...
17.07.2017 08:06
Ще ти го изпратя. :))
Но да ти кажа и че ти косвено носиш цялата, първоначална вина да пиша тук! :)))))))
цитирай
6. yotovava - Добро да е утрото, Валери, и всички ...
17.07.2017 09:31
Добро да е утрото, Валери, и всички последващи дни.
цитирай
7. yotovava - Дълрбочината, с която пишеш, е н...
17.07.2017 09:31
Дълрбочината, с която пишеш, е неизмерима и достава невероятнво естетическо удоволствие.
цитирай
8. yotovava - Бай дъ уей, казах ли ти, че си велик ...
17.07.2017 09:31
Бай дъ уей, казах ли ти, че си велик :)))))))))))))))))
цитирай
9. yotovava - И не само велик - Божествен си :)
17.07.2017 09:32
И не само велик - Божествен си :)
цитирай
10. nedovolen - Човек цял живот работи за един ко...
17.07.2017 09:41
Човек цял живот работи за един костюм. Пристига гол и си отива с костюм.
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Ще ти го изпратя. :)) Но да ти кажа и ...
17.07.2017 09:56
redabyss написа:
Ще ти го изпратя. :))
Но да ти кажа и че ти косвено носиш цялата, първоначална вина да пиша тук! :)))))))

Пиши - и радвай приятелите!
Кефиш!
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Добро да е утрото, Валери, и всички ...
17.07.2017 09:56
yotovava написа:
Добро да е утрото, Валери, и всички последващи дни.

Чул те Бог!
Благодаря.
Чу
цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Дълрбочината, с която пишеш, е н...
17.07.2017 09:59
yotovava написа:
Дълрбочината, с която пишеш, е неизмерима и достава невероятнво естетическо удоволствие.

Да - и бърка в малките мозъчета на яловите бездетки и полигоралните тъпоидални кретеноиди.
Чу

цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Бай дъ уей, казах ли ти, че си велик ...
17.07.2017 09:59
yotovava написа:
Бай дъ уей, казах ли ти, че си велик :)))))))))))))))))

Ма туй вече всички го знаят!
Нищо, пак го кажи! :-)))))))))))
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - И не само велик - Божествен си :) Е, ...
17.07.2017 10:00
yotovava написа:
И не само велик - Божествен си :)

Е, тъй е, ама кво ся да прайми? :-)))))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Човек цял живот работи за един ко...
17.07.2017 10:02
nedovolen написа:
Човек цял живот работи за един костюм. Пристига гол и си отива с костюм.

Да, наистина е тъй, почти парадокс.
В някои страни мъртъвците ги погребват голи.
Чу
цитирай
17. xubavka - Посланието е хубаво!
17.07.2017 10:56
Човекът идва на този свят, не носи нищо със себе си, така си и отива, но всеки може да осмисли дните си чрез упорито разучаване на тайните на Вселената, с цел да бъде полезен на другите - това е Любов, и само това го прави безсмъртен в очите на родените по-късно! Любовта прави по-лек пътя на Земята, и този за отвъд!
Това си взех за себе си от прочетеното! Таня
цитирай
18. nedovolen - Човек цял живот работи за един ко...
17.07.2017 11:38
4udovi6teto написа:
nedovolen написа:
Човек цял живот работи за един костюм. Пристига гол и си отива с костюм.

Да, наистина е тъй, почти парадокс.
В някои страни мъртъвците ги погребват голи.
Чу


Имах в предвид, че всичко около вили,заводи и др. екстри обезсмисля земната мисия. Някое славейче да е летяло с кола?
цитирай
19. slaveya66 - За пустинята и нищото
17.07.2017 13:43
Прекалено философско за моя ограничен ум, но защо си мисля, че ще е по-лесно да я опита истински тази пустинна жажда човек, за да бъде по-реалистично предаденото чувство!? А то е толкова земно и елементарно, че в него няма грам магия.
Наздраве, майсторе, но ми харесва повече, когато рисуваш по-приятни истории - твои спомени и твое ежедневие. Тази пустиня и това отвъдно, от което никой не е избягал са далечни на простосмъртния българин. Онова, което ни трябва е да се усмихваме и радваме по-честичко - това ни трябва, за да излезем от абсурда, наречен социална демокрация, в който сме.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Човекът идва на този свят, не носи ...
17.07.2017 16:20
xubavka написа:
Човекът идва на този свят, не носи нищо със себе си, така си и отива, но всеки може да осмисли дните си чрез упорито разучаване на тайните на Вселената, с цел да бъде полезен на другите - това е Любов, и само това го прави безсмъртен в очите на родените по-късно! Любовта прави по-лек пътя на Земята, и този за отвъд!
Това си взех за себе си от прочетеното! Таня

Тема за есе, мила Таня?
Напиши го?
Благодаря.
Чу
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - Човек цял живот работи за един ко...
17.07.2017 16:21
nedovolen написа:
4udovi6teto написа:
nedovolen написа:
Човек цял живот работи за един костюм. Пристига гол и си отива с костюм.

Да, наистина е тъй, почти парадокс.
В някои страни мъртъвците ги погребват голи.
Чу



Имах в предвид, че всичко около вили,заводи и др. екстри обезсмисля земната мисия. Някое славейче да е летяло с кола?

Хубав въпрос, за славейчето! :-))))))))))
Чу
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Прекалено философско за моя огр...
17.07.2017 16:22
slaveya66 написа:
Прекалено философско за моя ограничен ум, но защо си мисля, че ще е по-лесно да я опита истински тази пустинна жажда човек, за да бъде по-реалистично предаденото чувство!? А то е толкова земно и елементарно, че в него няма грам магия.
Наздраве, майсторе, но ми харесва повече, когато рисуваш по-приятни истории - твои спомени и твое ежедневие. Тази пустиня и това отвъдно, от което никой не е избягал са далечни на простосмъртния българин. Онова, което ни трябва е да се усмихваме и радваме по-честичко - това ни трябва, за да излезем от абсурда, наречен социална демокрация, в който сме.

Някой ден ще излезем и от тези омагьосани кръгове.
Благодаря, Славея.
Чу
цитирай
23. teadia - Всичко е преходно и нетрайно..
17.07.2017 20:50
Страсти и неволи унищожават красотата, младостта,любовта..
И в един миг човек проумява, че му е нужно много малко- мъничко инат и жаждата
за знания, за да се усъвършенства, да хармонира със себе си и света.
Това просветление е най-прекрасния миг за всеки и както Фауст би извикал:
"О, миг, поспри! Ти си тъй прекрасен!"
Излишъците пречат на чистата енергия да се движи свободно и да ни зарежда,
а това води до болести и състаряване.
Прекрасна, мъдра творба, Чу
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Страсти и неволи унищожават кра...
18.07.2017 09:29
teadia написа:
Страсти и неволи унищожават красотата, младостта,любовта..
И в един миг човек проумява, че му е нужно много малко- мъничко инат и жаждата
за знания, за да се усъвършенства, да хармонира със себе си и света.
Това просветление е най-прекрасния миг за всеки и както Фауст би извикал:
"О, миг, поспри! Ти си тъй прекрасен!"
Излишъците пречат на чистата енергия да се движи свободно и да ни зарежда,
а това води до болести и състаряване.
Прекрасна, мъдра творба, Чу

Благодаря, Теа.
Лек ден!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9354356
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930