Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2017 23:25 - Спасително
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2770 Коментари: 14 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Намерихме се бавно и мъчително.
Очаквах те на дъното на самотата.
Подаде ми ръката си спасително
и през тунел изведе ме към светлината...

Не съм мечтал и в сън да те докосна.
Дели ни времето с тотална бездна.
Ти дойде неприлично млада - съдбоносна,
и ме дари с последна глътка звездност...

Телата ни се сплитат възлописно
и очертават гъвкавите пътища към рая...
Прегръщаме се - две самотни истини,
превърнали се в стълба към безкрая...



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - ооо, това ме ..зашемети..младенее...късче самородно злато..
16.10.2017 23:37
Телата ни се сплитат възлописно
и очертават гъвкавите пътища към рая...
Прегръщаме се - две самотни истини,
превърнали се в стълба към безкрая...


цитирай
2. missana - Да си ми жива и здрава, Юле! https://www.youtube.com/watch?v=J7u9x50GGGs
16.10.2017 23:47
ladylady написа:
Телата ни се сплитат възлописно
и очертават гъвкавите пътища към рая...
Прегръщаме се - две самотни истини,
превърнали се в стълба към безкрая...

Благодаря ти за хубавите слова. Знаеш, че високо те ценя. В сайт Откровения много почитатели на любовната ми лирика ме смятат за нейния крал. Не се отказвам от тази титла, макар да смятам, че философските ми творби си остават моя Еверест в поезията.


цитирай
3. troina - даа, за мен си Явление, а аз не си губя..емоциите току така, уникалноо..
16.10.2017 23:56
Зная само, че колкото и нескромно да звучи, сложих и Яворов и Дебелянов в малкото си джобче в областта на интимната лирика, защото те философска поезия нямат.
цитирай
4. tikovpisane - Ееххх,
17.10.2017 00:00
Напомняш ми младият Тиков- още като бе тийнейджър! Размечта ме за ония сладки времена! Предполагам, че и това хубаво стихотворение е от юношеството или греша?

Поздрав от мен!
цитирай
5. missana - Благодаря за тези слова! https://www.youtube.com/watch?v=5gvZPEg4Dus
17.10.2017 00:06
troina написа:
даа, за мен си Явление, а аз не си губя..емоциите току така, уникалноо.. Зная само, че колкото и нескромно да звучи, сложих и Яворов и Дебелянов в малкото си джобче в областта на интимната лирика, защото те философска поезия нямат.


Трогнат съм дълбоко!
цитирай
6. missana - За радост грешиш, Влади!
17.10.2017 00:08
tikovpisane написа:
Ееххх, Напомняш ми младият Тиков- още като бе тийнейджър! Размечта ме за ония сладки времена! Предполагам, че и това хубаво стихотворение е от юношеството или греша?

Поздрав от мен!


Стихът е писан преди малко повече от година. Не знаеш колко ме зарадва, че ме приравни на юноша. Това е защото душата ми е юношеска.

Желая ти нови творчески полети!


цитирай
7. milady - Душата няма възраст,перф отговор..и, разб се.Ист. Мъже не знаят,що е ..педерация..
17.10.2017 00:14
педерацията за дами..важи ли..
само питам..
от изследователско- научен интерес..

Коментарът чака одобрение
Постинг: :)
Автор на постинга: zax
цитирай
8. missana - Нека дамите да отговорят на така поставения въпрос, Юле.
17.10.2017 00:23
milady написа:
Душата няма възраст,перф отговор..и, разб се.Ист. Мъже не знаят,що е ..педерация.. педерацията за дами..важи ли..
само питам..
от изследователско- научен интерес..

Коментарът чака одобрение
Постинг: :)
Автор на постинга: zax


Ненавиждам гейството. Разбирам, че това са хора, в преобладаващата си част, родени със сбъркана сексуална ориентация. Но това не им дава право да манифестират това патологично отклонение от естествените норми. Нека се замислят защо Бог създаде Адам и Ева, а не Адам и Ево.
цитирай
9. rosiela - МНОГО СИЛНО Е,
17.10.2017 09:07
но и преди съм го чела. Помня. Твоите стихове ги помня дълго и винаги се отличават.
цитирай
10. missana - Благодаря, Роси!
17.10.2017 13:32
rosiela написа:
но и преди съм го чела. МНОГО СИЛНО Е, Помня. Твоите стихове ги помня дълго и винаги се отличават.


Да, публикувал съм този стих в три различни сайта преди време. Паметта ти е отлична. Нека винаги да е все така услужлива. От сърце ти желая това!
цитирай
11. nalia - ..възлописно.
17.10.2017 19:43
Особено ми хареса, Младене!
цитирай
12. missana - Мерси, Натали! https://www.youtube.com/watch?v=nPLV7lGbmT4
17.10.2017 22:47
nalia написа:
..възлописно. Особено ми хареса, Младене!


Много съм трогнат, че прочете и коментира стиха ми!
цитирай
13. gorskafeq - Много силен текст, всъщност ти н...
18.10.2017 10:52
Много силен текст, всъщност ти нямаш слаб, но това ми въздейства изключително!
цитирай
14. missana - Много ме трогнахте, Горска Фея!
18.10.2017 17:26
gorskafeq написа:
Много силен текст, всъщност ти нямаш слаб, но това ми въздейства изключително!


Благодаря от сърце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5019028
Постинги: 2864
Коментари: 18571
Гласове: 3345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031