Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2018 08:49 - Соната за дезертьора
Автор: kanibal Категория: Поезия   
Прочетен: 13041 Коментари: 8 Гласове:
25

Последна промяна: 17.03.2018 09:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Те пораждат и гняв, и презрение,
патриотите с жар ги бичуват,
но у мене създават вълнение,
че обиждат ги аз негодувам.

Те разбират ужасната истина -
че войните, жестоки и гадни,
нямат нищичко общо с Всевишния,
а са дяволски, зли, кръвожадни.

Банда тъпи злодеи и уроди,
присвоили си Божите истини,
си играят с живота на другите,
в мерзостта си не знаят насищане.

Да избягаш от низките твари,
да докоснеш с ръка свободата -
дезертьорите всъщност туй правят.
Подарявам им тая соната!



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tanyaivanova - Егоист Аз избягах - ти остана да ...
17.03.2018 18:24
Егоист
Аз избягах - ти остана
да лежиш разкъсан във прахта.
Даже не превързах твойте рани -
няма смисъл - падаше нощта.

Радостен бях, тупкаше сърцето
и кръвта ми топла в мен течеше.
Капчица не падна на полето,
а картечът нея сал ламтеше.

И опипах аз с ръцете свои
там намясто всичките си части,
и въздъхнах искрено спокоен
към съдбата твоя безпристрастен.

Жив съм, невредим съм, егоизъм
бе обхванал цялата ми същност.
Че обичам себе си с цинизъм
и назад към теб не се обръщам

Ти другар ми бе, но те раниха -
имах избор - себе си избрах.
От откос картечен не прикрих те
и куршумите с тело не спрях.

И сега пред мен се шири пътя,
а от теб са пушечни меса
Свойта кръв за идеали смътни
няма аз да жертвам на беса.
цитирай
2. tanyaivanova - Егоист Аз избягах - ти остана да ...
17.03.2018 18:24
Егоист
Аз избягах - ти остана
да лежиш разкъсан във прахта.
Даже не превързах твойте рани -
няма смисъл - падаше нощта.

Радостен бях, тупкаше сърцето
и кръвта ми топла в мен течеше.
Капчица не падна на полето,
а картечът нея сал ламтеше.

И опипах аз с ръцете свои
там намясто всичките си части,
и въздъхнах искрено спокоен
към съдбата твоя безпристрастен.

Жив съм, невредим съм, егоизъм
бе обхванал цялата ми същност.
Че обичам себе си с цинизъм
и назад към теб не се обръщам

Ти другар ми бе, но те раниха -
имах избор - себе си избрах.
От откос картечен не прикрих те
и куршумите с тело не спрях.

И сега пред мен се шири пътя,
а от теб са пушечни меса
Свойта кръв за идеали смътни
няма аз да жертвам на беса.
цитирай
3. kanibal - О, много благодаря! И ти си пац...
17.03.2018 19:34
О, много благодаря!
И ти си пацифистка като мен.
цитирай
4. krumbelosvet - Когато
18.03.2018 08:56
Когато нападнат народа ти, а ти дезертираш, заслужаваш разстрел. Защото служиш на врага. ЕЛЕМЕНТАРНО, калибан (Шекспир има такъв герой, и ти приличаш на него.)
цитирай
5. krumbelosvet - И напомпано
18.03.2018 08:57
И гласовете "ЗА" напомпани. За завист на Роси и др. пуетеси.
цитирай
6. kanibal - Уф, някакъв нищичко не е разбрал от ...
18.03.2018 10:37
Уф, някакъв нищичко не е разбрал от текста.
Прочети го пак.
Тези, които започват войните, са гадове.
цитирай
7. kanibal - канибал, не калибан
18.03.2018 10:38
krumbelosvet написа:
Когато нападнат народа ти, а ти дезертираш, заслужаваш разстрел. Защото служиш на врага. ЕЛЕМЕНТАРНО, калибан (Шекспир има такъв герой, и ти приличаш на него.)

цитирай
8. morskipesni - Не си струва да се хабите
11.06.2019 16:44
От една страна, обърканите Ви "стихове" не са универсално полезни, от друга-в тях все пак има НЕЩО- точно затова тълпата не ги заслужава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kanibal
Категория: Поезия
Прочетен: 522560
Постинги: 332
Коментари: 949
Гласове: 26971
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031