Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2018 07:11 - БЯХ ШЕПА СЛЪНЧЕВА ВОДА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 1210 Коментари: 8 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... дали е спомен, стих и сън, или е приказка красива? – 
потъна младостта ми вдън горите – в тръни и коприва, 
разпрала ризка дрипав лен в немилостивите шубраци, 
изпраща старостта към мен все по-категорични знаци, 
потеглят облаци – чарда, през хукналите ми зеници, 
във срутените ми гнезда не кацат вече пойни птици,

реките ми затлачи кал, и слънцето ми зейна – рана, 
и се разсъхна моят сал на хвърлей вик пред Океана, 
и колко Времето ми бе? – къде без мене се оттече, 
врата ли в черното небе за мен отваря Господ вече? – 
върху плешивите бърда събрах си трънки и глогинки, 
бях шепа слънчева вода през шепа златни песъчинки.

4 юлий 2018 г.
гр. Варна, 10, 40 ч. 




Гласувай:
24


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Добър следобед, приятелю! В деня ...
06.07.2018 17:13
Добър следобед, приятелю!
В деня на световната целувка.
Слънчевата вода е най-прекрасна на света. Тя взема още от Космоса. Спирам, че дълга тема.
:)))
цитирай
2. yotovava - Поезия! потеглят облаци – ч...
06.07.2018 19:22
Поезия!

потеглят облаци – чарда, през хукналите ми зеници,
във срутените ми гнезда не кацат вече пойни птици,

реките ми затлачи кал, и слънцето ми зейна – рана,
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Добър следобед, приятелю! В деня ...
06.07.2018 20:37
nedovolen написа:
Добър следобед, приятелю!
В деня на световната целувка.
Слънчевата вода е най-прекрасна на света. Тя взема още от Космоса. Спирам, че дълга тема.
:)))

Дълга, но пък прекрасна тема.
Защо не я развиеш в блога си, Ник?
Чу
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Поезия! потеглят облаци – ч...
06.07.2018 20:37
yotovava написа:
Поезия!

потеглят облаци – чарда, през хукналите ми зеници,
във срутените ми гнезда не кацат вече пойни птици,

реките ми затлачи кал, и слънцето ми зейна – рана,

Благодаря, Валюше!
Чу
цитирай
5. lexparsy - Здравей Валери
07.07.2018 03:19
Много хубава старческа свежест е споделеното :-)
А аз ще споделя че винаги харесвам писаното от тебе, но не влизам да коментирам и ще ти кажа защо… Още от първите си стъпки в този блог се натъкнах на неприемливи епитети и малоумни коментари по твой адрес, и имитации на името ти, и какви ли не грозни асоциации завършващи с „Чу“ :-), докато не разбрах че и ти си примирена жертва на шепа хора в блога… Шашнах се че даже някой имитатор ти сподели личния телефон с обяснението „да ти звъннат че ти е скучно“ :-) (и се оказа верен за мой ужас, както сподели в лично съобщение).
Затова избягвам да коментирам стиховете ти, Но напоследък май са те оставили на мира (дали временно:-).
Ако е така пак може да коментирам интересните ти поетични вдъхновения.
Приятен и слънчев уикенд ти желая.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Много хубава старческа свежест е ...
07.07.2018 05:59
lexparsy написа:
Много хубава старческа свежест е споделеното :-)
А аз ще споделя че винаги харесвам писаното от тебе, но не влизам да коментирам и ще ти кажа защо… Още от първите си стъпки в този блог се натъкнах на неприемливи епитети и малоумни коментари по твой адрес, и имитации на името ти, и какви ли не грозни асоциации завършващи с „Чу“ :-), докато не разбрах че и ти си примирена жертва на шепа хора в блога… Шашнах се че даже някой имитатор ти сподели личния телефон с обяснението „да ти звъннат че ти е скучно“ :-) (и се оказа верен за мой ужас, както сподели в лично съобщение).
Затова избягвам да коментирам стиховете ти, Но напоследък май са те оставили на мира (дали временно:-).
Ако е така пак може да коментирам интересните ти поетични вдъхновения.
Приятен и слънчев уикенд ти желая.

Идиотите са навсякъде, Лекс, а от моя блог никога не са си тръгвали, ще речеш, че пъпът им е хвърлен под моите стихове. Задръстват ми статистиката и денем и нощем, пишат глупости в коментарната опция, но аз не им ги пускам - и това ги вбесява триж повече.
Благодаря.
Хубави почивни дни!
Чу
цитирай
7. lexparsy - . . . Идиотите са навсякъде, Лекс, а ...
07.07.2018 13:24
4udovi6teto написа:
...
Идиотите са навсякъде, Лекс, а от моя блог никога не са си тръгвали, ще речеш, че пъпът им е хвърлен под моите стихове. Задръстват ми статистиката и денем и нощем, пишат глупости в коментарната опция, но аз не им ги пускам - и това ги вбесява триж повече.
Благодаря.
Хубави почивни дни!
Чу

Лелеееее, ами забравих дали изтрих телефона ти в някои от моите постинги бе Чу !
Нищо де... може пък да ти се обади някоя добронамерена и одухотворена поетеса, нуждаеща се от споделяне... Дано :-)))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - . . . Идиотите са навсякъде, Лекс, а ...
07.07.2018 19:37
lexparsy написа:
4udovi6teto написа:
...
Идиотите са навсякъде, Лекс, а от моя блог никога не са си тръгвали, ще речеш, че пъпът им е хвърлен под моите стихове. Задръстват ми статистиката и денем и нощем, пишат глупости в коментарната опция, но аз не им ги пускам - и това ги вбесява триж повече.
Благодаря.
Хубави почивни дни!
Чу

Лелеееее, ами забравих дали изтрих телефона ти в някои от моите постинги бе Чу !
Нищо де... може пък да ти се обади някоя добронамерена и одухотворена поетеса, нуждаеща се от споделяне... Дано :-)))

Нека се обади, ще й обърна подобаващо внимание!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346029
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031